Tuesday, April 08, 2008

Той щасливчик (пісня)

Я був створений для тебе
Ти задовільняєш всі мої потреби
Тіло твоє у розкішній сукні
Ноги стрункі а очі підступні
Ти заходиш в бар, замовляєш каву
Я споглядаю мені так цікаво

Я мрію про сонце небо і гори
Про те я з тобою ідемо ми поруч
Новий день і додому вже нема вороття
Хто буде той щасливчик що з тобою поєднає життя?

Це нормальні мрії нормального хлопця
Я не тримаю скелетів в кладовці
Лежу на дивані, вдивляюся в стелю
Бажаю зустрітися з фотомоделлю
В мене мало грошей все давно з'їли кури
Моя мати викладачка літератури

Я мрію про небо, гори і сонце
Може я коли-небудь буду твій спонсор
Так набридло бути хлопчиком задля биття
Хто буде той щасливчик що з тобою поєднає життя?

Я не перед ким не вийобуюсь
Я такий як насправді є
Буває так сильно нап'юся
Обличчям впаду в олів'є
Буває мій розум поза зоною покриття
Я буду той щасливчик що з тобою поєднає життя!

1 Comments:

Blogger Greezlee said...

Эврiсiн гона бi олрай, нема бабы, але ж музыка грай!

3:34 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home